Pierwszy samochód kempingowy wykonaliśmy w 2009 roku. Była to zabudowa Iveco Daily tzw. blaszak. Następnie zbudowaliśmy kamper typu alkowa Duni Belina 400 DBF który do dzisiaj jest eksploatowany w naszej firmie, trzykrotnie był w Ameryce Południowej i przejechał Rajd Dakar. Przez siedem lat pracuje w naszej wypożyczalni, jest intensywnie używany a jego stan może świadczyć o jakości i wytrzymałości naszej zabudowy.

Wykonujemy zabudowy typu alkowa i półintegra, dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Kampery nasze są wykonywane z płyt typu sandwich klejonych indywidualnie na naszej prasie próżniowej. Technologia ta eliminuje ryzyko przeciekania i korozji zabudowy, co jest największą bolączką fabrycznych kamperów.

Nasze kampery były wielokrotnie testowane, a ich wyniki przedstawiane na łamach czasopisma Polski Caravaning. Naszym największym projektem był samochód MAN GMFKR – jest to luksusowy kamper o masie do 12 ton i długości 10m. Obecnie wykonujemy dwie zabudowy – półintegra Peugeot Boxer, i alkowa Fiat Ducato.

Klienci odwiedzający naszą firmę, mogą zobaczyć jak przebiega zabudowa na poszczególnych etapach.

Skontaktuj się z nami aby ustalić szczegóły

Jak wygląda sama budowa? (kliknij, aby powiększyć)